Bamse, Bamse starkast är vår Bamse!

Är det inte kassörskan som ska säga hej till mig först när jag handlar hos henne? Jag ska väl inte hälsa henne välkommen till kassan? Dumma människa.

Annars så har Pärlan lärt mig hela Bamsesången, det känns bra att kunna den nu som den är, och så har vi läst om djur som bajsar och kommer ihåg att spola på toaletten. Minipärlan var söt som socker, dreglade en hel del och gjorde ifrån sig helt underbart söta ljud. Det var en trevlig dag.

Resten känns otrevligt med uppsatsskrivning och hej kom och hjälp mig. Ja, kom och hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: soffe

Klart att det är kassörkan som ska säga hej först. jag säger "hej"först 10 000 ggr per dag så jag vet vad jag pratar om. / ica supermarcet vet

2007-04-22 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback