Jag vill och vill och vill!

Jag vill åka till Göteborg och RM nästnästa helg. Jag vill, vill, vill. Jag vill så gärna att jag nästan spricker. Min ekonomi vill dock inte lika mycket. Den vill spricka, den med, men av helt andra anledningar. Det hade varit roligt om den hade velat ta mig till Göteborg. Nåja, än är inte sista versen sjungen.

Om jag inte åker, blir det här den första våren på flera, flera år som jag inte har en tävling med i planeringen. Hur konstigt är inte det? Jättekonstigt. Jag ska helt klart jobba vidare på fallet.

Jobba vidare är vad jag bör göra med min uppsats. Well, well... Snart!

Jag har för övrigt hela håret fullt av spolar och ser jättekonstig ut. Så går det när man har en frisörvän!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va? Kommer du kanske till Göteborg?! Vad kul! Hoppas hoppas hoppas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback