Allergisk mot fönsterputs?

Uh. Jag mår dåligt. Otroligt dåligt. Jag har på mig en rosarandig morgonrock i plysch. Mina fötter är klädda i igelkottstofflor. Say no more. Jag tycker synd om mig själv och känner mig varken stor på jorden eller i orden, för att prata gör ont i halsen.

Jag tror att jag är allergisk mot fönsterputs. För någon månad sen skulle jag putsa fönster åt mamma, men vad hände? Jag blev sjuk. Jag lovade mamma att putsa fönster idag, och vad händer? Ja, jag är då inte frisk i alla fall.

Är hungrig som ett djur. Det är inte rätt att man ska måsta laga mat åt sig själv när man är sjuk. Det är inte rätt. Inte lätt heller för den delen, för en sån ynkling som den rosaklädda igelkottstjejen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh, stackars dig. Och nu när ni ska åka till Gbg. Tid för en fika på lördag eftermiddag? eller hur ser planen ut....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback