Colacolacola.

Trevlig dag. Jag har sovit och sovit. Och ätit riskakor. Kanske onödigt egentligen. Jag känner mig ju redan så risig. Dagens svarta guld är inte kaffe, utan cola. Varför är cola så gott en sjukdag? Det passar liksom helt perfekt. Jag skulle vilja läsa, vilken perfekt dag för läsning. Om jag hade orkat. Nej, jag orkar helt enkelt inte. Jag ska slå mig ner i soffan igen och jobba på tillfrisknandet (hur man nu gör det). Imorgon måste jag vara frisk. Vi ska ju bila till Göteborg och systers 30-årsfest! Med lite vilja ska det nog gå.

image63

Kommentarer
Postat av: soffe

en liten ordvits fick du till iallfall ;)

Postat av: Maria

Okej. Men hör av dig när du vet vilka tider som gäller :)

2007-08-16 @ 14:30:05
URL: http://evima.blogg.se
Postat av: Johanna

Vila vila vila idag då! Som sagt, återkom med planerigen. Antar att du varken hinner eller har ork att träffas på fredagkväll... För ni åker väl från umeå imorn? Vi har dessvärre bortamatch i Karlstad på söndag så jag är borta hela söndagen och på lördag mellan typ 9 - 3 så är det Jitexdag så vi ska träna småbarn. Drygt!! Hur länge är ni kvar?

2007-08-16 @ 15:40:02
URL: http://www.sja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback