Flytbebisar, finns de?

Alltså. Trött som ett djur är jag. Vi har glufsat rester och försökt lösa mindre världsproblem. Nu är det sovdags. Sa jag att jag var trött?! Kvällens citat måste dock präntas ner, det kom från en icke berusad individ (under ett samtal angående barnet på sjön - har han någon flytväst?) och löd: "Men vadå, bebisar flyter väl?" Haha. Jag skrattar fortfarande och hoppas att Anna inte blir mamma på ett tag. Ikväll blev jag även raggad på. På riktigt. Med en riktig line och det var nog första gången för mig. Sådär uppenbart. Det skrattar jag också åt och undrar vem som sa åt honom att hans bakåtslick med fjong var en okej frisyr att gå ut i?

GODNATT!! Imorn är det faktiskt dop och fotboll och bastu och grillning och rejäl fest!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh, jag skulle också vilja vara med ikväll... Ha så skoj iaf!

2007-08-11 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback