Hörde jag en skål?

Det blev faktiskt en springtur! Joggingtur. Lufstur. Ja, jag hade ju inte vunnit någon tävling med den farten, om jag säger så. Det började motigt och efter tre minuter ville jag gå hem. Men jag sparkade till mig själv i bakre delen och bet ihop. En liten runda på 25 minuter och det tycker jag är helt klart godkänt. Flåsade i astmastil när jag kom innanför dörren, men nu mår jag prima.

Dags för dusch och sen ska jag påbörja ost- och baconskruvar. Spännande. Kvällen börjar med buffe och valfri dryck för att sluta i utgång. Jag är peppad!

image57

Ta ett glas och säg; SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Bee

Hejsan du. Mycket trevlig blogg du har. Så är det då äntligen fredag. Trots att jag har semester känner jag av fredagsvibbarna.
Helgens bravader närmar sig.
Lite party med närmsta kretsen står på schemat.
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback