I blåbärsskogen.

185720-52


Livet idag var inte så jättejobbigt. Det hela gick ut på att måla naglar, plocka blåbär (i den ordningen också, det var ju intelligent) för att sen ligga på en solstol och lyssna på "Sommar". Allt i ovan visade miljö. Som utlovat jobbade jag även på badstatistiken och badade två gånger. Inte jättevarmt, men charmigt. Jag gillar faktiskt att bada. Det hela avrundades med jättegod mat.

Sen drog jag iväg på terminens första träning och det var väldigt roligt. Tjejerna var inte alls ringrostiga och alla drog på med både
flickis och salto på gräset. Det bådar gott inför framtiden!


Vad ska jag förresten göra med mina blåbär?


Kommentarer
Postat av: Soffe

Hej!
Jag har också målat naglarna och sovit i solen, skönt!
Vad bra att få se gubbarna göra salto och flickis! Alltid undrat vad du snackat om. Sakto påminner om lakrits..
Ang. Blåbär:
1.Äta som de är
2.Pannkaka med blåbärssylt
3.Blåbärsbullar
4.Blåbärspaj
Jag såg förresten "Lerfilmen" på Fam.B Haha! Vilket jobb! Du var ganska ful i den, såg ut som du tagit steroider?!

Postat av: Maria

Haha, vilka härliga bild-beskrivningar på flickis och salto :D

2007-08-11 @ 12:53:48
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback