Liten hjärnaktivitet men grym i kort!

Vilken morgon. Kortspelningsvis alltså. Av fyra kortspel vann jag fyra. Ja, det är ungefär vad man gör en regning dag. Min hjärna går på lågvarv. Igår sov jag en timme samt lyssnade på Ingmar Bergman som sommarpratade, läs: lät lyssnarna lyssna på opera. Det är knappt så jag kan stava mitt namn. Så lite hjärnaktivitet har det varit.

Men snart ska det bli fart på det hela. Syskonskaran ska fira den 30-åriga systern. Det ska bli roligt!

Dagens
länk med de vackraste vackra!

Kommentarer
Postat av: soffe

Oj så fina kort, jag kan inte hjälpa det- jag blir tårögd!!

2007-08-01 @ 21:17:52
Postat av: Johanna

Åh vilka fina bilder. Jag är lyrisk!
Jorrå, vardagen känns mkt bättre. Sen händer det lite roliga saker i veckan. När kommer familjen Bergström ner? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback