Sjukt men roligt.

Åh, det har varit en väldigt rolig helg i riktig familjeanda. Jag var ju såklart sjuk hela helgen (och är det fortfarande) men det hindrade inte från att ha roligt på 30-årsfesten. Vilken fest. Ingen hade nog kunnat tro att Rickard Herrey skulle kliva in på scenen och ge ena födelsedagsbarnet en kram. Därefter en massa roliga uppträdanden. Vilken lyx att få bli bjuden på en fest med så många gäster som kan så mycket.

Igår var vi ute på en båttur i den lilla gula och åt sen middag och hade filmkväll. Mys. Paro drog på bröllopsresa ner mot Italien imorse och jag och föräldrarna flög hem. Otroligt lättad att mitt huvud inte sprängdes, vilket jag var helt övertygad om att det skulle göra.

Helgens citat går till kära
mamma: "Gör du hobbel bobbel?"


Over and Out. Jag mår illa och ska se på TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback