Studsmatteträning.

Kom just hem från ett träningspass på studsmattan med Pärlan. Vi har dansat alla möjliga danser och hoppat och ramlat och snurrat. Hann även med en tur på gungan. Tur att jag har någon som verkligen tvingar mig att behålla barnasinnet. Det måste ju vara det värsta att tappa. Hellre en kroppsdel.

Hämtade hem Helkama idag. Jojo, ekrarna var tillbaka på plats men hon mår ändå inte bra alltså. Vad händer? Hon rullar trögt och vingligt. Och jag som inte ens använt henne i sommar. Jag blir less alltså. Undrar om jag har någon garanti från stället hon köptes?

Kommentarer
Postat av: soffe

Hej!
En fråga: Vad kostade det att lämna in Helkama på reperation?
Min kära cykel hålls nämligen ihop med tejp...

Postat av: soffe

okidoki. det är egentligen en reflex samt främre stänkskärmen som hålls ihop med tejp. Men jag tror jag byter till eltejp och skippar reflexen så är jag redo igen!

2007-08-14 @ 19:57:09
URL: http://soffilainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback