Syskonmästerskap i Gokart.

Wroom, wrooom! Ungefär så lät det igår när det var syskonmästerskap i Gokart som vanns av min syster och med mig själv som tvåa. Jag är stolt! Det var så roligt. Jag var helt övertygad om att jag skulle komma sist (vilket jag gjorde i ett race, samt även näst sist i ett annat). Jag är lite mesig. Men i finalen blev det till sist en hedrande andraplats efter en hård kamp mot min bror. 

Efter två väldigt roliga timmar på banan drog vi hem till det roliga huset med både hängmattor och studsmatta och grillade och åt svamplasagne. En trevlig dag i mysig syskonanda. Sånt gillas.


Idag har jag fått besök av B och Barnet och Soffe som inte längre var en morot, utan blond. Det bakades kladdkaka, kelades med Barnet och pratades om livet. En trevlig eftermiddag helt enkelt. Sen har jag och Namme smidit ljuva planer som jag ser fram emot.

Nu måste jag läsa de sista sidorna i Jane Eyre innan läggdags. Jag kommer inte kunna kolla Gabriella i ögonen imorgon annars, hon som läste ut den på en dag!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback