Tecken och dagenefterkladdis.

Yes. Det regnar inte. Varje dag här på svensk mark har varit en kamp mot regnet. Snälla regna inte, snälla regna inte. Vädermässigt längtar jag till Cyprus. Svensk sommar är jättebra, men otroligt väderberoende. Hej, här kommer jag hem och förstår helt plötsligt vad alla bloggar/tidningar faktiskt har menat när de suckat över vädret i sommar.

Punkt. Komma. Semikolon. Utropstecken. Alla såna där tecken som används för att understrycka eller underlätta en text är ju faschinerande. Min favorit är nog komma. Göra långa och konstiga meningar. Eller punkt. Jag gillar de korta också. Punkt. Ibland har man helt enkelt mycket tänktid.

För övrigt var det så länge sen jag åt
kladdkaka så jag hade nästan glömt bort hur god den är dagen efter själva bakdagen, det vill säga idag i mitt fall. Jag mumsar kladdkaka i väntan på lunch med Gabriella.


Kommentarer
Postat av: Lainen

Åh, gosh, vad jag blev sugen på kladdis! Får dra en kväll med kladdis när jag kommit hem från Stockholm kanske?

2007-08-03 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback