Den första jag gillar.

Såg just den första Teliareklamen som jag gillar i serien ensam-pappa-med-tonårsdotter-och-lillebror. Bra idé, storslagen, men de där Teliareklamerna ger mig bara ångest. Det är alltid så synd om pappan. Men inte i den jag såg nyss, där sitter de alla och sjunger i en bil. Och pappan också! Åh, vad fint.

Uppsatsredaktionen kom igång vid lunchtid och det går... framåt. Det är alltid bättre än bakåt och uppgiften känns helt klart genomförbar. Redaktionen meddelar att det troligtvis inte kommer vara mycket att visa upp på nästa veckas 70%-seminarium, men i alla fall något.

Nu ska jag dra på träning. Det drar ihop sig inför Gävle!

Kommentarer
Postat av: Stegeby

Jag vill också åka dit någon gång i mitt liv.
Oslo är en underbar julstad. Det är hur mycket julpynt som helst. Det finns en skridskobana mitt på stan, som är helt upplyst och där dom spelar romantisk/julmusik. Hur mysigt som helst.
Hur är det i Umeå då?
När ses du och P nästa gång?

Postat av: ...Maria...

Visst var den reklamen bra! :) Haha. Jag brukar också tycka synd om Pappan...

2007-12-07 @ 13:19:53
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback