En handledare och en svägerska.

Underbara måndag. Jag har världens bästa handledare som borde få pris i kategorin "Att lugna folk". Han talade mig tillrätta, peppade upp mig, bad mig att inte skicka fler panikmail och förklarade att panik är att ha tre veckor kvar till lön, noll kronor på kontot och inget att äta. Sen skickade han iväg mig för att skriva med orden "Och du, spara paniken tills du verkligen behöver den." Tack!

Och tack till världens underbaraste Malin, helt klart min lyckliga stjärna, som har fixat en intervjuperson åt mig. Och personen i fråga uttrycker till och med pepp. Ja!

Jag är lycklig idag. Sitter på uni i sällskap av ett par skumtomtar och ska jobba vidare med uppsatsen. Ha en bra start på veckan, kära vänner. God Jul!

image259


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback