Jag har inte förstått.

Jag har inte riktigt förstått att det inte är okej att sitta och skriva till klockan ett på natten när jag ska envisas med att kliva upp klockan sju för att se julkalendern. "Men se den senare då", säger Roomie. Det är uppenbart att hon inte förstått charmen med att se den tidigt på morgonen. Jag har. Därför står klockan på 07:10 inför morgondagen också. Men har jag gått och lagt mig än? Nej, såklart inte. Och känner jag att jag måste läsa lite innan jag somnar? Ja, självklart, jag har ju nyss börjat med en ny bok!

Wuthering Heights eller C-uppsats. Vad som än håller mig vaken in i natten så blir det En Riktig Jul imorgon. Godnatt!

Hann för övrigt sticka in huvudet i Pärlans sovrum tidigare ikväll och lyckligtvis hade han inte somnat. Han påminde mig om att jag köpte en PEZ till honom härom veckan och gav mig sedan en godnattpuss. Det gjorde min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback