Kola gör hål i tänderna.

Ville knappt vakna idag, men peppade upp och drog ner på stan. Fikade med motti och potti och strosade sedan omkring med julklappsradarn påslagen. Hittade massor med bra och det verkar som om alla varit snälla i år eftersom de ska få en julklapp av mig. Nu väntar det roligaste jobbet, inslagningen.

Med en Pez i väskan cyklade jag sedan till Pärlorna och lekte och blev bjuden på middag. Väl hemma efter en lång och mysig dag högg jag in på en kola, så hårt att en bit från min framtand lossnade. Oh no!


image255

Kommentarer
Postat av: Coach Puff

Men Malin! Man ska vara rädd om sina framtänder, du och Lill-Rehn kan ju bilda klubb nu ;)
Näe,skojar lite nu.. Jag hoppas att det blir bra!
Vi syns imorgon! Kram

Postat av: Emma

Åh, vad det ser gott ut :)

2007-12-17 @ 09:54:52
URL: http://sommarungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback