Lite hopp åter.

Jag tog ett enkelt beslut att sova vidare på soffan efter julkalendern. Det var riktigt trivsamt. Vaknade och tänkte att nu måste väl någon ha svarat på mailet. Noll av tre hade svarat. Dagens depp och jag vill inte jobba med uppsatsen idag heller.

Men nu! Ett svar. Och ett ja-svar. Jag tackar min lyckliga stjärna, som i detta fall måste vara Ulrika som gav mailadresserna, och har fått liiite motivation tillbaka. Mitt mål för dagen är att jobba mig igenom kommentarerna från veckans seminarium.

Men först! Lite julklappsspaning och småfix i staden. 


Kommentarer
Postat av: maria

Hej hopp!
Tänkte höra med dig om Holmsundsgymnasterna har haft sin julavslutning än? Om inte, när är den? :)

Postat av: maria

Okej, vad roligt! Är det klockan 18 som gäller eller? :)

2007-12-14 @ 15:06:44
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback