Och den sista dagen på året kom.

Igår när jag skulle sova började jag fundera. Det var så kallt utanför täcket att det kom rök när jag andades. Jag var till slut tvungen att hämta en filt. Där jag låg i fosterställning och med varje hår på kroppen stående rakt upp undrade jag följande: ställer sig håret upp för att göra en skyddande hårmur mot kylan?

Efter alldeles för få timmar sömn vaknade jag upp till årets sista dag. Det blev, trots att vi missade bussen, en bra dag. Jag och Pärlan lunchade (grönsakerna bildade ett stoppljus) och efter att han hamrat sönder pepparkakshuset käkade vi upp alla non-stop. Det fick vi, för vi hade ätit massor med mat och grönsaker innan.

Efter lite skottning och en tur med boben styrde jag och team Andersson kosan mot System och Maxi. Nu är vi förberedda för kvällen, som blir i lugnt tempo (eller ja, det beror ju på hur mycket folk fuskar i Brainstorm och Jeopardy).


image274

Redaktionen säger SKÅL och önskar ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yeahy, Locatelli! Åh, ni måste komma en gång i år också. Det var ju så himla mysigt...

Postat av: Coach Puff

Gott Nytt År Piff!
Nu packas det för fullt till Norge, jag åker imorgon men kan nås på bloggen och apis.
Vi ses v.2
KRAM!

2008-01-01 @ 15:08:28
URL: http://hannavidmark.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback