Oproduktion = göra inget.

Detta har varit, vad vi skulle kalla, en otroligt oproduktiv dag. Jag lallade på hemma i huset tills det var dags att handla. Körde in till stan utan att se vägen på grund av en ruta som var igenimmad. Obehagligt, men jag kom fram. Tog mig till MAXI, mötte upp Roomie och numera är kylskåpet inte lika lean.

Vi åt en lyxig julmiddag i form av risgrynsgröt. En julaktivitet om dagen lyder mottot! Och idag har det faktiskt blivit två, för jag har beställt hem lite juleklappar. Morgondagens julaktivitet blir att pyssla julkort. Nu ska jag ta och komma ikapp julkalendern. God Jul!


image248 

Ett litet gäng på tävling.



 


Kommentarer
Postat av: Emma igen.

Degernäs 21, 916 93 Bjuris. Om nån skulle vilja skick ett kort. :)

2007-12-12 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback