På studiebesök bland kor.

Idag har jag och Lainen varit i Bjuris hod B och Barnet. Roadtrip alltså. Det var allmänt tid för uppatering på alla fronter och innan hemfärd fick vi gå på studiebesök inne hos korna. Jag var lite rädd och sen luktade vi ko hela vägen hem. Men trevligt var det. Och mysigt att köra i skymning, i ett vinterland och kika in i stugorna med julbelysning.

Imorgon sägs det vara dags för ett nytt år, men jag bryr mig lagom mycket om det. Det blir en liten tillställning här i lägenheten och jag tror att det kan bli trevligt.
Jojjan har utlovats en omgång Brainstorm och det är väl inte mer än rätt.

Jaha, så vad ska man äta idag då? Jag har verkligen ramlat ur vardagslivet med plugg och laga mat till en massa matlådor. Risigt. Men snart finns inga undanflykter. Nu är det elva dagar kvar till the big deadline. Jag behöver nog något i magen om jag ska palla.

image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback