Larven med morgonfrillan.

Sammanstrålningen i lördags var mycket trevlig. Vi hann med drinkarna, vi hann med sångerna, vi hann med dansandet. Men det där utestället alltså! Under all kritik och jag förstår varför jag inte varit ute på ett sånt ställe det senaste halvåret. Hamburgare lockade mer, matvrak som vi är, och kvällen slutade lyckligt.

Vissa vaknade slitna igår och andra vaknade pigga och glada. Vår gäst låg som en larv i sovsäcken och sov mest hela dagen. De få gånger hon tog sig ur sin puppa underhölls vi av hennes morgonfrisyr tills hon kurade ihop sig igen. Skönt med gäster man inte behöver underhålla. Dagen efter kvällen före kräver pizza, vilket vi trodde att vi köpt, men det är tveksamt om det som låg i vår kartong får ta det namnet. Skam!

Lite av ett slag i ansiktet är det ju när man kliver upp sju för att tvätta och så funkar bara ena maskinen. Tur att kvartersvärden är en pärla!

Jag och min Mc Donalds-lugg (som inte är stylad så, jag lovar) ska nu förbereda oss för lingvistiken.

Kommentarer
Postat av: larven

JO. Angående pizzastället så hörde jag mig för lite och det finns tydligen ett ställe som heter "allibabba" som tydligen skulle vara ätbart enligt person x på sofiehem i närheten av er. Fast Allibabba känns bekant-var det där vi beställde?

2007-02-13 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback