Personen bakom telefonrösten.

Ännu en dag av effektivt plugg. Ta bort effektivt. Och plugg också för den delen. Lägg till mat och prat för en lite mer rättvis bild av dagen. Nej, så hård ska jag inte vara. Vi rätade faktiskt ut en del frågetecken, en del. Resterande fokus (som var ganska mycket) gick till Londonresan.

Något som gör mig otroligt irriterad är människor som är ivägen för mig. Vad är svårigheten i att hålla sig till EN kant på gång- och cykelbanan? Va?! Snart cyklar jag på er. Och Helkama är tung, jag vet, för jag bär henne upp och ner för trappen varje dag.

Om ynka två dagar kommer personen bakom telefonrösten hit. Det är ju alltid lite märkligt. Jag glömmer nästan bort att det finns en person där. Det är som med människor i telefonväxlar, finns de verkligen?

Min person finns och på fredag är han här. Lix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback