TTTTUMBLING!

Min kära mor kom förbi här tidigare idag och gav mig råd om mina blommor. Efter en lättare operation, som utfördes utan problem, ska nog de små liven klara sig. Mycket kärlek är stommen i receptet. Vi kan inte annat än hålla tummarna.

Höll på att köra av vägen när jag fick meddelandet att vår efterlängtade tumblinggolv hade anlänt till hallen. Piff och Puff ledde strömmen i hoppkullerbyttor och jag drog även på med årets sämsta flickis. Men ändå, en flickis, det var inte igår.

Idag anlände även den nya fönsterlampan och den är så fin, så fin. Men dumma som vi var (och ganska ofta är) köpte vi lite för stark glödlampa, så vi har en strålkastare i köksfönstret istället för en mysig fönsterlampa. Men ljus är väl trevligt, det är ju sånt vi saknar i dessa tider!

Kommentarer
Postat av: Piff

TUMBLING!! Jag kan inte annat än le! :D Jag är så glaad! Och det är så kul! :D

2007-02-27 @ 13:07:35
Postat av: tjejen som kommenterar för ofta

är det ett sånt golv som är sönderklippta madrasser tro?

2007-02-27 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback