Äventyrsbad på Arlanda!

Tre timmar kvar. Jag vill inget annat än hem!

Idag har jag för övrigt ringt från en telefonautomat, tre gånger! Visste knappt att sådana existerade längre. Men tacka gud för det när mobilen väljer att sluta fungera. Det som känns jobbigast är att jag har bilden på
Kaj i min telefon, den enda bilden på Kaj. Jag hoppas innerligt att den går att laga. Sen kanske jag kastar den i väggen, som jag velat göra många gånger de senaste månaderna.

Det är förbannat tråkigt här. Vart är idélådan? Om jag hittar den (om det finns en sådan) ska jag lägga i ett förslag om att bygga ett äventyrsbad här på området. Det vore väl festligt. Så mycket som jag väntar här så skulle jag nog vara russinigare än ett russin. Men det skulle det vara värt, för då skulle det vara roligt att vänta!

Hur skulle man mer kunna piffa upp denna huvudstadens flygplats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback