Berg-och-dalbanedagen!

Okej. För att göra det hela klart. Den här dagen har verkligen varit en berg-och-dalbana. Morgonen började med svullna ögon, som man får av att fälla många tårar på en och samma gång. Det tvättades och packades. Piggt. Gick utan mål och letade sånt som jag hade planerat att handla. Inget hittades. Piggt. Vi åt lunch i hamnen och jag var Mean M. P tog bilen till jobbet och jag strosade, ett lamt försök att pricka av listan.

Affär ett; tröstshoppade ett par skor på rea. Jag tyckte att jag fick det. Sen gick jag in på
Debenhams. Kanske, kanske skulle klänningen som jag hade spanat på finnas i annat än storlek 16. Min reaktion när jag klev in: Åttan, är det du? Och det var det och den passade! Resten bara gick av farten och snabbt hade jag prickat av hela listan!

Resten av dagen har jag spenderat på en madrass i en pool. Det var ungefär lika jobbigt som det låter. Hemkommen nu och inser att jag inte alls har så många timmar som jag trodde att jag skulle ha. Ska packa, pyssla och duscha för att sen titta in på jobbet och ta en sista curry. Sen drar jag.

Som när jag åkte hit, jag avskyr själva åkandet. Nu vill jag bara knäppa med fingrarna och sitta i Trissen ut till Ålis. Jag längtar efter er, folk där hemma!

Kommentarer
Postat av: Stege

Nu ses vi snart granne :)

2007-07-24 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback