Ett enda stort leende.

Dagen efter dagen före. Och vilken dag. Hela dagen vara bara som ett enda stort leende. Det går inte att beskriva ens med alla superlativ i världen. Världens finaste brudpar klev in i kyrkan och sen blev det bara så vackert man kan tänka sig. Förberedelser och fix följdes av en fantastisk fest som avslutades på småtimmarna längs älven. Mer kan man inte begära. Så mycket leenden, så mycket fina ord, så mycket dans och så mycket lycka. Vad mer kan man säga. Klockrent, tror jag skulle passa.

Och idag har jag ätit surströmming för första gången i mitt liv. Förmodligen även sista.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bröllopet var jättevackert, verkligen! Det var första bröllopet för min del :)
Och ni sjöng jättefint!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback