Lilla magväskan.

Det känns som att det är början på slutet nu. Om två veckor drar vi mot Svea Rike. Jag längtar till bröllopet och Ålis och familjen och allt sånt. Men deppigt att lämna allt här. Nåja, två veckor kvar att njuta till fullo. Det ska jag minsann göra också. Har några projekt att slutföra och så är det jobb som gäller.

Dagens fråga: När ska det bli inne att ha
magväska igen? Världens kanske smartaste och mest praktiska väska, men likaså fulaste. Den skulle komma väl till pass i många situationer. Jag går tålmodigt och väntar och när tiden är kommen har jag en grön med Babar hemma sen den tiden då det var okej.

Dagens projekt: Installera en ny tvättmasin.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, magväska är ju kung!
Förresten, tror du vi skulle kunna styra upp ett möte angående hösten innan ni börjar gympa igen? Har en del funderingar och förslag och så :)
Kram

Postat av: Frida

Hejhej kompis. Jag är dålig på att höra av mig. Men du verkar må sjukt bra vilket ju är kanon. När är det du landar hemma i Sverige igen, ngt datum bokat?
Ha det bra tills vi ses. Hälsa Passe. Pusshej

2007-07-11 @ 19:03:56
Postat av: Linn

haha jo svaret ,åste ju vara att den är så ful. men du vet väl att den synts på flera visningar i år osv? så den är ju "inne":P

2007-08-11 @ 08:04:41
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback