Till Frida.

"Everyday people like, you and me
Just want to live naturally
Time told you, and you told me
Nothing gonna get us down
Can't you see

I said
If it don't matter to you
It don't matter to me
If it don't matter to you
It don't matter to me"


Och så vidare...

Så började jag min dag och det var rätt trevligt faktiskt. Good old
Donny är en favorit i alla lägen. Idag var det sagt att vi skulle till Limassol, men det blev visst inget av. Damn it. Jag som var mentalt förberedd på shopping. Har ännu inte hittat någon klänning till bröllopet. Panik! Vad som händer istället är väldigt oklart. Vi ser väl.

Till Frida: Jag har det oförskämt bra faktiskt. Var ledig när A-laget var här, men nu knegar jag på igen. Kommer hem om två veckor med Passe i resväskan. Hoppas du är ledig något då så vi kan styra upp!

Kommentarer
Postat av: Marie

Har du något bra tips om hur man söker jobb på Cypern?

Postat av: Frida Stegeby

Kan vi inte styra upp allihopa? Skulle vara trevligt att träffa er två :) Njut medan du kan, här regnar det bara!
Puss hej.

2007-07-12 @ 12:34:02
Postat av: Marie

Tack :) Vad gör du själv där borta?

2007-07-12 @ 17:32:27
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Marie

jaha! :) där ser man! jo jag är väldigt sugen på att åka utomlands och jobba. är du tillsammans med han som du föll för fortfarande? :)

2007-07-13 @ 00:04:32
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Marie

Vad häftigt. :) Ja, tack för tipset! :)

2007-07-13 @ 00:40:37
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback