Bilar.

Bilar. Bilar, bilar, bilar. Här kör alla bil. Vart de än ska. Till jobbet? Bil. Till en vän på samma kvarter? Bil. Mellan två affärer i stan? Bil. Till caféet (och dit åker de ofta)? Bil såklart! Ikväll åker P till England. För att köpa en bil. Det är inte populärt på något sätt och jag har bestämt mig för att vara arg över det en lång tid. Arg, arg, arg.



Väderleksrapport: Det blåser så mycket så jag tror att den här lilla ön kommer lyfta snart och blåsa bort.

Dagens roligaste namn: Kulturintendent Johan K. Speciellt i relation till innehållet. Lättroad.

Kommentarer
Postat av: Coach H

Guud, du har all rätt att vara arg över det! Jag skulle också ha varit arg ett lååångt tag!
Hoppas att det är bra annars :)

2007-06-10 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback