Min arbetsplats.

Har jag sagt att jag älskar mat? Hemlagad mat. Söndag är i princip synonym med lunch-med-familjen-hemma-i-huset och gårdagen var inget undantag. Eftersom Ps pappa, den som normalt står för själva matlagningen, var borta blev jag och P blixtinkallade för att göra en insats. Vi tog världens största ψαρι, slängde ner den i en stor ugnsform med potatis och en massa grönsaker, spelade beachvolley i poolen och högg sedan in. Lätt som en plätt och faktiskt lika gott som plättar också. Mat och jag är goda vänner, so to speak.

Här i det här lilla hörnet nedan står jag och knappar in beställningar, skriver ut notor och är allmänt viktig. När det behövs vänder jag på klacken och går in i baren och häller upp lite drinkar och torkar glas. Det är ganska kul faktiskt. Trivs bra. 

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevligt att se hur du har det på jobbet!!
Hörde av N att du planerat massa trevliga saker för oss. Gud vad kul! Längtar som ett as... och längtar efter att få en fin bränna. har flagnat bort brännskadorna nu iaf!

Postat av: Johanna - igen

Planerna låter super. Iofs kan jag tycka sån där stor båt är lite jobbig men vi ser ju. Det kan ju vara askul också. Men du, tänkte på en sak... Skulle vi hyra vespor? för om vi gör den en dag eller hela veckan så kanske vi kan dra till någon mindre mysig beach som Pascal kanske kan tipsa om en dag.
:) Jag ska bli brun! Haha!

2007-06-21 @ 10:15:59
URL: http://www.sja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback