Morgonvy.

Morning!

Det här tittar jag ut över när jag slår upp ögonen (samt pallrar mig ut på balkongen) på morgonen. Ganska njutbart. Ska snart avnjuta min frukost, - Special K, hallonsylt och mjölk - med denna vy och en
Cosmo i handen.

image32


P stack iväg för att spela tennis, men eftersom jag inte är i Wimbledon-klass (det är inte P heller, men han vill gärna tro det och jag vill inte spränga hans bubbla) stannade jag hemma. Dagens motion för mig blir en powerwalk längs stranden. Kameran får nog följa med, för idag ska jag utforska nya marker och gå åt andra hållet.

Sen står storstädning på schemat. Extrarummet är för tillfället en byggarbetsplats för modellflygplan och om två dagar kommer Andersson och Andersson. Det håller inte att det ser ut så då.

Dags att komma igång. Har varit vaken en timme och känner att det är dags för ovan nämnda frukost.

Soffe: Tack för tipsen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men oh så vackert! Hade inte vart fel att ha den utsikten till frukost :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback