Mygg även på Cypern.

Lapade lite eftermiddagssol idag och spanade in alla grannar som av outgrundlig anledning var ute på sina balkonger samtidigt. Utan att ljuga, kan jag säga att inte en enda var nog under 60. Och förmodligen expats allihopa. Sen blev det middag i huset med Helene och Dali. Jag älskar hemlagad mat och ännu bättre när det är från en helt ny matkultur. Fan-tastiskt! Avslutade kvällen med att titta på Dalis show på hotellet. Under slutnumret skrattde vi så vi nästan ramlade av bänken vi satt på. En trång bilfärd med tre i en tvåsitsig bil fick runda av kvällen.

Jag är ett hett myggbyte för tillfället, trots en liten fläkt med något slags medel som ska skrämma bort packet. Hur fräckt är det inte av en mygga att sätta sig på självaste fläkten och bara sitta där och glo? Den ska ju skrämma bort, inte locka till sig. Myggor är definitivt tummen ner och jag ska bädda ner mig i sängen och gömma mig från dem nu.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback