Nu så, nu!

Nu är det nära. Nu är det nära. Ännu en timme framskjutet, så tio är det sagt att det ska lyfta. Jag längtar efter att få sjunka ner i flygplansstolen och sova lite.

Dagens första fråga: Varför kommer jag in på någon annans mail när jag skriver gmail i webbläsaren? Läskigt.

Dagens andra fråga: Varför blir folk obekväma när det kommer fram barn och pratar med dem? Jag blev endast glad av den lilla killen som undrade om vi kunde ses på Cypern och kommenterade mitt norrlänska sj-ljud. Mer barnasinne åt folket!

Blev även glad av att både kvinnan i disken, mannen som tog betalt för min övervikt, samt säkerhetsvakten var trevliga. Då blir livet så mycket lättare.

Snart lyfter jag. Hejdå Sverige, för ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback