SID!

Oh yes. Läser vad som händer på hemmaplan och det här ser jag fram emot att komma hem till. Fantastiskt!

Igår var vi på Sids Taverna för en meze och jag träffade självaste Sid i egen hög person. Oh yes. Mat i mängder, såklart, och så ännu lite mer mat. Kvällen slutade med att balansera glas på huvudet.

Tog en runda med min kamera igår och hittade så här fina blommor. Jag gillar min kamera. Still going strong, efter snart tre år. Upptäckte en miniredigerare i bildbehandlingen och blev så lycklig, så lycklig. Pyssel, pyssel.
 
 

Dagens projekt: Byta den osköna sängen som står här nu mot den sköna som är i huset.

Kommentarer
Postat av: Frida Stegeby

Vad bra du verkar ha det!

2007-06-18 @ 02:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback