The arrival of the vacuum cleaner!

Förutom att tro att hamburgare var gjorda av hästkött, körde jag igår bil. Värt att nämnas. På fel sida vägen och med ratten på fel sida. Livsfarligt. Det var dock bara en kort bit, mellan lägenheten och huset, och en ganska otrafikerad väg. Jag lever och kommer kanske att göra det igen.

Idag har vi (mest jag) pysslat i lägenheten. Jag övertalade Pascal at köpa en dammsugare och har varit glad hela dagen. Jag förstår inte hur man kan leva utan en dammsugare. Det är många som gör det här. Mitt liv skulle aldrig funka. Det blir aldrig så rent som med en dammsugare. Ah, ljuva uppfinning.

Har sett Penelope Cruz's vackra ansikte skymta på tv hela dagen och konstaterat att hon får bli
Dagens Vackraste Kvinna. Vilken kvinna. Vilken otroligt vacker kvinna.

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback