Krig?

När jag kom susandes ner till stan i förmiddags möttes jag av, kanske, femtio springande militärer med maskinvapen. Är det krig? Frågade jag mig själv, men fick inget svar.

Jättejättetrevligt väl nere på stan. Och om det nu var krig så märkte vi då inget, där vi satt utan jackor på en uteservering och pratade om livet. Tog en titt på Madonnas H&M-kollektion och blev kära i varsitt klädesplagg som vi faktiskt (tyvärr, måste jag nog ändå inflika) hade styrkan att inte köpa.

Skulle hämta ut mitt paket från H&M idag, men glömde mitt leg så det gick inte. Lite antiklimax. Nåja, ingen idé att bli arg på tjejen som bara gjorde sitt jobb, så jag cyklade hem tomhänt.

Dags att hänga upp tvätten och sätta igång med bullarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback