The Phone DIED!

Och plötsligt la min telefon av och det känns lite som att jag tappade en arm. Inte bra, inte bra. Fast vad är det egentligen som inte är bra? Att min telefon har gått sönder eller att det känns lika jobbigt att den har gått sönder som om jag skulle tappa en arm? Frågan är ju...

Just nu känns det i alla fall inte bra att den har gått sönder. Ett: Hur ska jag ta mig upp på morgonen med bara två väckarklockor? Två: Hur ska jag kunna skicka onödiga meddelanden till Cypern varje kvart? Något positivt är ju i alla fall att man blir av med en massa skräptelefonnummer som man egentligen aldrig behöver.

Dagens I-landsproblem: Min telefon är trasig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohoh, det är inte bra. Jag vet inte vad jag skulle göra. Jag insåg själv, på tal om väckarklockar, jag har bara min mobil som väckarklocka. Vad skulle hända om jag glömde den hos en kompis eller om den, ve och fasa, skulle gå sönder?!
Jag måste nog köpa en reservklocka!

Kul att babyshowern blev lyckad. Jag hade också velat varit med!!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback