Dunderträning och skavsår.

Dunderträning ikväll igen. Som alltid på tisdagar. Jag gillar tisdagar. Då får vi vara helt för oss själva. Det är faktiskt otroligt givande (om än varmt i hallen utan luftkonditionering). Det kommer att bli många skruvar ner i gropen nästa helg. Pepp, pepp! Blir mest troligt ett läger i augusti också. Jag följer mer än gärna med mina små vildar.

Tog en promenad efter träningen och det var faktiskt väldigt skönt med lite lätt duggregn nu och då. Fick skavsår under fötterna och skäms lite eftersom det bevisar hur länge sen det var jag använde springskorna ordentligt. Illa. Har inte varit på gymmet på flera, flera veckor. Det är ju så tråkigt. Det sämsta jag gjort i mitt liv är att lägga ner min egen träning. Kanske man får göra ett litet gästspel till helgen. Åh, det vore så kul. Men skrämmande.

Dagens bästa: Middagen. Ibland skulle jag nästan vilja utse mig själv till mästerkock. Ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback