Fix och bestyr.

Oh. Kunde inte hålla mig igår. Låg och kikade på det filmade och kände mig återigen nöjd och stolt. Låter helgen sjunka in och suger åt mig alla framsteg, sakta men säkert.

Kunde, konstigt nog, inte riktigt sova igår så det blev en lång sovmorgon idag. Behövligt. Planen för dagen är att göra klart allt för avslutningen ikväll. Känns även som att jag måste börja fundera på packningen. Jag åker ju faktiskt på fredag. Gillar inte att packa. Och det är så svårt för två månader. Pust. Övervikt måste man betala också. Typiskt.

Dagens panik: Vad ska jag köpa till P i födelsedagspresent?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du inte kommit på vad du ska köpa till P när du är på flygplasten är mitt tips Aqua di Gio från Armani. Bästa parfymen Ever! jag blir kär i varje kille som har den. (Så vill du ha P för dig själv, köp inte!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback