Gymnasietiden, den tiden.

Varning! Detta är ack så internt och spårar total ur.

Oj, vad länge sen jag använde PowerPoint och Excel. Gillar inget av dem. Man skulle haft InDesign. Det var grejer det. Så vi knepade och knåpade och fixade och mixtrade med det under de där tre åren i gymnasiet. De tre åren som var både outhärdliga och otroligt roliga.

Det var många gånger nära att mitt hår slets av, men då jag höll mig till rätt sida av klassrummet var jag på säker plats. Det som jag möjligen kunde oroa mig över var att få syrebrist mellan skratten, och självklart att bli veckans offer under omröstningen à la Robinson på fredagslunchen. Så mycket internt så jag ska inte ens försöka blanda in dig, stackars läsare, som gått miste om detta.

Den här  vill jag i alla fall bjuda på och skrattar själv så jag kiknar:

"ÅRETS FILM: 'Big Rune in Switzerland'
Finns att hyra på busskiosken i Bjurholm under hyllan 'Lokala godbitar' (observera den lilla ordvitsen, Carro som alltid hade en snickersbar i fickan)."

Tillägg: Ingen tror än i denna dag att Carro har varit tjock. Upp till bevis!

Visst är det härligt att minnas tillbaka och le. Och att allt finns nerprintat är helt fantastiskt. Jag ska ta och läsa detta verk av mästarna. Hoppas inte Namme vaknar av skratten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback