Music maestro!

Så mycket musik jag vill ha. Så mycket pengar det kostar med mycket musik. Så lite pengar jag har som ska räcka åt annat som tydligen är viktigt. Just nu känns mat och tak överskattat. Just nu, sa jag. Kanske inte om en sekund. Som lojal mot min syster i musikbranschen är jag en av de få människor i världen som inte har ett nedladdningsprogram. Jag skulle ha varit lite mer olaglig och haft lite mindre samvete. Fast å andra sidan gillar jag att ha the real stuff, med omslag och allt.

Kommentarer
Postat av: soffe

Var lite mer olaglig och ha lite mindre samvete!
Musiken du verkligen gillar kan du ju köpa som skiva. Jag köpte massa skivor på chans i thailand, inte ens en fjärdedel var så bra som jag hoppats på...hade jag chansat lika vilt här hade det kostat mig skjortan!

2007-05-09 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback