Burrrr!

Det är så kallt här i lilla lyan att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Mische ska väl inte behövas inomhus? Mina händer är som två istappar och då är det svårt att skriva uppsats. Megasvårt.

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Vi varvade uppdateringar, skvaller och suck över manssläktet med nostalgitrippar. Oj, så många gånger man kan dra samma gamla historier och skratta så man får kramp. Ännu mer skrattade vi när vi gick igenom bildbevisen. Min vän drog hem där i natten och då ringde P och höll mig vaken till halv fem. Himmel!

Det faller ner små miniminiminiflingor av snö utanför fönstret. De är verkligen pyttesmå. Har försökt lösa köldproblemet med en morgonrock och miljontals ljus. Har jag ingen ursäkt för att inte skriva längre? Åh. Typiskt. Eller, jag kanske måste städa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback