Dagens outfit.

Okej, idag har jag på mig en grå klänning, svarta leggings, guldörhängen i öronen, min änglapingla runt halsen och vita sockar med gula och blå ankor på fötterna! Ville bara meddela, samt förbereda Roomie så hon kan ladda upp med påhopp. Hon har en tendens att kritisera min stil ibland. Vad är det för fel på mitt excel-svettband från 1999?!

Åkte buss hem från stan med den omtalade Reggaechauffören. Det var första gången för mig och precis lika trevligt som jag hade föreställt mig. Skönt flow liksom.

Ikväll har Bästa premiär och jag håller tummarna. Inte för att det behövs egentligen. Hon är en stjärna och kan inte vara annat än grym. Det ska bli så kul att se henne på lördag.

Plikten kallar och det är dags att börja producera något av de där två kilona med köttfärs som ligger och trycker i frysen. Biffar och potatis. Kan det bli mer husmanskost?

Kommentarer
Postat av: soffe

haha du är rolig du :D jag gillar dig outfit, speciellt ankorna.

vem ska du se på lördag?

skulle gärna ringa nu och höra hur läget är och prata om frankrike om du inte kommit på ickefranska tankar. Men min telefon har en jobbig vecka och har vänt sig ifrån mig och vägrar fungera...

2007-11-01 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback