"Det här är värre än vi trodde."

Personen bakom skärmen borde inte få tillstånd att vistas bland folk idag. Detta konstaterades efter en snabb titt i spegeln. Hårområdet är smutsigare än på väldigt länge och luggen meddelar genom sin talesman att "Det här är värre än vi trodde." Hårprodukterna har gemensamt gått ihop och ska stötta nämnda person in i duschen vid senare tillfälle idag. Stråna kämpar för sitt liv och håller ihop i hopp om att duschen kommer att bli av.

För övrigt är personen bakom skärmen trött och behöver påfyllnad i koffeinförrådet.


image222

Kommentarer
Postat av: ...Maria...

Hahaha :)
trodde jag skulle kunna komma på något bra att skriva, men jag tycker ovan räcker)

Postat av: vättern

Hårtvättning-hur många ggr per vecka? eller kanske hur många per månad?

2007-11-20 @ 17:30:45
Postat av: Emma

Glöm inte bort att det var under dina sämre stunder du mötte din nuvarande pojkvän! :) Duscha är lite överskattat.

2007-11-20 @ 17:48:32
Postat av: Emma

Det är redan valt. Fast jag gjorde en ändring i matsalen när jag beställde. Han blev inte så nöjd. Fast det blåa i hallen är inte beställt än. JObbar på att slippa göra hela hallen blå. Men det blir nog bra. Jag kommer imorn. Om det går bra kan vi kika förbi på dan imorn. Du kan ju höra av dig isf!

2007-11-20 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback