Ett utlägg om min trötthet.

Idag har jag blivit klippt och färgad av min friserande vän (en av mina friserande vänner, gud så lyxigt). Hon har faktiskt ett yrke. Hon är något. Det tycker jag är häftigt. Själv är jag bara trött hela tiden. Jag vaknade och var trött. Jag cyklade hem (genom halva stan, svängen förbi Charlies) och jag var trött. Jag åt för mycket middag och jag blev trött. Nu ska jag se The English Patient och jag är trött. Kommer jag att somna? Kan hända. Varför är jag trött? Vet ej.

image206

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, ja.. det verkar ju faktiskt inte bättre! :) Skrattade så sjukt mycket när jag klickade runt på allas sidor. Verkade cirkulera många karlar i våra tankar just under den där tiden :P

Postat av: Ida

Ja, franskamapparna var verkligen i sin egen klass! ;) Men kommer du ihåg i sexan då, när vi "mailade" med Ruben från Sthlm för att jäklas med killarna? Visst döpte vi honom till det? Haha!

2007-11-08 @ 09:55:33
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha, tack Soulis! Bornie är det nya, heta. Helt galet men enligt Skunk är jag den som var typ mest fjortis av alla. Det har jag faktiskt inte trott... Dock ska ni vara väldigt glada att ni tagit bort er "riktiga" sidor. *Kjam och Puzzizar* /^^**Bornie**^^

2007-11-08 @ 10:31:59
URL: http://www.sja.blogg.se
Postat av: ...Maria...

Bild på nyfrippan tack :)

2007-11-09 @ 10:59:55
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback