Jag kunde inte hålla mig längre.

Grannarna har gjort det. Många av dem, inte bara ett hushåll. Pärlan hade gjort det igår och visade mig alla varianter och hur de tänds och släcks. Julbelysning! Jag kunde bara inte hålla mig längre. Och jag började väldigt blygsamt med den nya ljusbollen. Åh, så fint!

N: AAAHH!!!
M:
 Va? Vadå? Vad är det?
N: En ljusboll där borta i fönstret! Jag ser att det är det!

En reaktion från Roomie härom dagen. Så jag hoppas att hon blir glad när hon kommer hem mitt i natten imorgon och möts av en ljusboll i vårt fönster också. Jag blir glad av att titta på den.

Kommentarer
Postat av: B

Snart snart snart får man sätta upp ljusstakarna. Inte för tidigt du.
=0)
Inte fuska in julen.
Nu skall jag ta mig en glögg. Hi hi.

Gillar din sida och läser den regelbundet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback