Lite groggy efter gårdagen.

Lite lätt groggy efter gårdagens migrän. När hade jag migrän sist? Kan knappt komma ihåg. Men igår när jag stod i duschen (japp, det hände faktiskt och hårstråna var mer än nöjda) gick det upp för mig att jag faktiskt inte såg någonting. I alla fall ytterst lite. Ändå lagom för att kunna se Desperate, jag var ju tvungen. Och på den timmen hann det gå från halvblind till skakande och spyfärdig. Innan jag somnade hann jag tycka synd om min syster som har migrän ofta samt bli lite illa till mods av spyhinken jag hade ställt dit "just in case".

Drygt tio timmars sömn senare är jag återigen i normalt tillstånd. Ja, förutom efterdyningarna. Har knaprat morötter frenetiskt sen jag kom hem från skolan, men känner att det inte riktigt räckte som lunch, så matlagning får bli nästa projekt.

Dagens mål: Skriv något, bara något! Skriv, skriv, skriiiiv!

Kommentarer
Postat av: Lainen

När vi bodde på Mariehem hade du migrän nån gång. Det är en ledtråd till när du hade det sist...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback