Det är glada tider, för en C-student.

Rolig dag på uni. Jag gillar klasskamraterna och jag gillarna lärarna. Har fått ett gäng goda skratt idag. Det är helt enkelt glada tider i Engelska C-gruppen trots en liten gnutta stress. Det pratas om mellanstadiedisco och fikastunder. Även Sivs kladdkaka kom på tal igen och vi konstaterade, i samtycke med vår lärare, att en rymdfärja är en dålig prototyp av ett fordon. Gruppen känner sig också nöjd med att ha lyckats få läraren att tänka om vad gäller frågan; Doftgran - smycke eller inte?

Jag kikar lite film sen i helgen och viker mig av skratt varje gång jag ser Löfgrens rondat-flickis-brygga. Där har vi vilja och kämpaglöd personifierat. Otroligt roligt. Peppar träning ikväll och är allmänt glad. Jag är faktiskt på jättebra humör.

Oj, förutom den lilla paniken över vårterminen. Historier om Gud: från Abraham till bin Ladin, 7,5 hp? Ortnamn 7,5 hp? Kökets Kemi 7,5 hp? Allt detta men ingen Svenska A, 30 hp. Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback