Det låter logiskt med gym.

Man kan säga att jag försov mig imorse. Inte så att jag kom sent, men så att jag klev upp senare än planerat. Det är inge roligt. Jag gillar mina, nuförtiden, långa morgnar med gröt och rågrut. Att behöva koka pasta, blanda äppeldryck (nej, ingen mjölk idag heller) och försöka få reda på det jag ska ha med mig ska inte få ta tid av min grötstund. Dåligt humör följde. En ganska givande dag på uni väntade i alla fall, så mitt humör blev lite bättre.

Eftersom morgonen inte blev något av funderar jag på att ta en gymtur innan träningen. Blir det inte det ena, så måste det väl i alla fall bli det andra. Det låter logiskt.

image140

I övrigt måste jag säga att hösten har överraskt med fint väder mer som regel än undantag.
Snällt! Hoppas jag inte behöver äta upp det där sen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback