Farligt nära fel svar på frågan.

Efter gröt och hårdbröd samt kaffe och bulle känner jag mig mer mänsklig och mindre trött. Mitt hår har valt att vara rent idag (kan vara för att jag tvättade det igår kväll) och det känns ju alltid trevligt på en fredag, som ju är lite av en helig dag.

Den stora frågan för dagen är om jag ska ta med mig min vän datorn och skriva klart uppsatsen på uni eller om jag ska lämna min vän datorn hemma och skriva klart uppsatsen vid mitt eget skrivbord. En fråga som egentligen bara har ett svar, då det senare alternativet alltid misslyckas, men ändå, en fråga som jag känner behöver tänkas igenom. Lite till tänker jag och det är farligt nära att det blir fel svar. Skärpning!

Appropå frågor så önskas fortfarande svar på tidigare uttalade
funderingar. Tack!

Till sist, denna morgon, ska jag hålla ett löfte och länka till Jojjans blogg! Jojjan, som vi för övrigt åker och hälsar på om två veckor. Det ska bli otroligt trevligt. Kanske tar vi oss till Oslo också, kanske.
 
image168

Kära vänner, här på bild från A-lagets semestervecka hos mig in Cyprus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback